Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, March 19, 2013

Terkurung Kucing

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Datang kerja macam biasa..elok buka pintu je tetiba seekor kucing keluar…terkejut cheq..alamaaaaaaaaaaaak habis la kucing nie terkurung dalam kedai..mesti dia akan kencing or berak kat mana-mana nie..masuk je dalam kedai dah ada bau 1 macam…cari la tup2 ternampak tamahikmik kucing di belakang kerusi kakakecik duduk setiap hari tu…adoooooooooooi camne nie..dah la kakakecik ni pancing…terus keluar dari kedai pegi kedai sebelah mintak penyedok dan penyapu…hahaha…tak mau guna yang sendiri..nanti bucuk…

 

Hampir nak termuntah jugak la tadi…siap tutup hidung lagi untuk buang tamahikmik kucing tu..nasib baik keras kalau lembik tatau la camne..(alamak rasa nak termuntah lak)..Kalau mulan okey la..dia membuang dalam tandas…

 

psst : semalam memang macam ada dengar bunyi benda tapi tengok tak de kucing ke apa…pastu pikir maybe kertas la yang bergesel..huhu..

2 comments:

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

baca pon meloya kak

kiera'sakura said... [Reply]

dugaan sungguh pepagi!!! hihihihi