Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, March 8, 2013

Selagi Tak Jemu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Donut, pau sambal, donut, pau sambal, donut, pau sambal…eeeeeeeeeeeh shida ang nie tak jemu ke setiap ari makan itu je..sehari 4 biji..Selagi tak jemu selagi tu la akan makan…nanti muka pun naik macam pau sambal tu…suka suka bam bam dan gebu je…

 

DSCN2816

Memang ini la menu sarapan pagi dan minum petang kakakecik…pau sambal dan donut..sekarang pun tengah makan donut dan pau sambal yang kekonon simpan /frozenkan 2 tupperware untuk Finaz..sekali dia tak dapat datang ambik..so, apa lagi kakakecik goreng dan makan la dulu..nanti2 kalau buat lagi boleh la kasi kat dia semula…sori ye finaz akak ambil donut dan pau sambal tu…

 

 

pssst : Ayu Citarasa Rinduan pun setiap ari menguli donut dan pau sambal…ada je orang tempah setiap hari..Rezeki dia kan..Alhamdulillah..

SELAMAT HARI WANITA kepada WANITA SELURUH DUNIA

2 comments:

kiera'sakura said... [Reply]

nak jugak pau tue yang do frozen. akak jual ek?

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura nak ye.nanti akak buat akak kasi..kenapa kalau jual nak beli ke..xpernah lak akak buat jual lagi..tp mana tau suatu hari nanti kan.rezeki ke arah stu plak