Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, March 13, 2013

Tak Perlu Tunggu Mengandung

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Tu diiiiaaaaaaaaaaaaaaa tajuk bukan main lagi kakakecik nie, bikin hangat dan terbeliak biji mata kekawan nie. Hahahaha..tak de apa la sangat pun tapi bila kenang-kenang balik apa yang Syakira Yaakub pernah tulis kat entry bila dah hamil..

#tengah tunggu turn Kak Adish Shida nanti macam mana. susu, tempe, soya, dadih dan segala waktu dengannya tak boleh makan. tengah tunggu nak tengok macam mana akak laluinya nanti. hihihihi :p

 DSCN3101

Syakira..mai sini kak nak habaq cer ummi kiera tengok gambar kat atas tu..nampak tak, kalau tak nampak p check mata kena tambah power kot..nie cheq tak perlu lagi kot nah tunggu kak mengandung ye..sebab kakakmu ini telah pun boleh minum air yogurt tu..hehe..kira aci la kan adik beradik susu jugak..kalau sebelum nie kak mana boleh nak telan yogurt yogurt nie.

 

Tapi masa cuti raya cina aritu, dari Baling ke Seberang Jaya, dahaga sangat. Kakak Izzati ada beli air yogurt tu, so dia pelawa kat kakakecik. Awal-awal dah tolak sebab tak minum kan selama, dahaga punya pasal ambil la jugak..seteguk..erm sedap. mintak lagi lepas tu. Ahad lepas, pergi Tesco Mergong..Dahaga..apa lagi mencari la Lite Yo Nutrigen..nak sejibik macam kakak punya..Yes..ada pun. Tak nak jenama Bliss ke apa kata..sebab tak biasa minum nanti rugi je kalau beli tapi tak boleh telan…

DSCN3115

Alhamdulillah habis pun sebotol yang ramping nie kakakecik minum, makan malam pada malam tu pun tak order air lain..just mintak ais batu dan minum air nie..Apa yang pasti yogurt nie ada collagen. Sedaaaaaaaap masam-masam manis..Eh, minum yogurt nie adakah badan akan ramping solid macam botol tu..HAHAHAHA

 

psst : terima kasih kakak izzati coz bagi kak sepupu kamu nie minum seteguk dua Lite Yo campuran beri tu…

16 comments:

Shahada Fauzi said... [Reply]

sedap kan kak? lama dah saya tak minum ni..terliur pulak walaupun tengok botoi je..hehe..

cheqna said... [Reply]

kalau minum air ni boleh ramping macam botol tu kompem ngan botol2 cheqna telan.hihihi
salam singgah =)

kiera'sakura said... [Reply]

yang nie memang sedap tak aci :p nak tunggu akak minum susu yang betul2 susu tue takde yogurt2 werksssss :p

eh kak, dulu kira minum air nie memang sistem penghadaman jadi ok tau. kira nak mencebok jer :p

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Shahada Fauzi a;a sedaaaaaaap..suka sngt terus jatuh cinta...cepat g beli..hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cheqna pakat2 ramai la beli pstu botol kasi kat cheqna hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura eh kalau yang yogurt kecik2 mcm budak2 makan tu akak xsuka xleh pun nak telan..

aaaaaaaaaaah biar la janji susuan..kihkih...patut akak cherry berry semalam n pg nie

izyantyPersonalTaste said... [Reply]

kalau dahaga memang terus minum tambah2 sejuk2 lak kan he3...

Asyifa Mustaffa said... [Reply]

x mkn bende2 yg berasaskan susu ke...?
air cenggitu sedap tau....:-)

Pearl Kaz said... [Reply]

kite suke semua.. susu, soya, yogurt, tempe... sedapnyeee.. hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@izyantyPersonalTaste a;a nsib baik tak muntah..kalau selalu nya bab2 susu yogurt nie memang x leh nak telan..bau pun xleh

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Asyifa Mustaffa a;a saya x berapa nak makan benda2 brasaskan susu nie..cheese pun x berapa jugak hehe

Chik Att said... [Reply]

Bleh jadi duta lepas ni...

Sunah Sakura said... [Reply]

lawak la akak ni...nak ramping lagi keeeee... :p

diana said... [Reply]

kat umah akka kalau nak minum ni kena sorok2 sebab maisara suka la yogurt2 ni..tak dan nak tengok la kalau dengan dia..

Mummy LiYzA ^^, said... [Reply]

ishk3~ramping sajeee..cer bg berisi sket..bru sedap bdn nk mengandung nati..heheh

Mummy LiYzA ^^, said... [Reply]

ishk3~ramping sajeee..cer bg berisi sket..bru sedap bdn nk mengandung nati..heheh