Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, March 22, 2013

Beli Kek Dapat Pisau

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

DSCN3180
Berehat bersantai sekejap sambil menonton TV, Mak Andam Terlampau..sementara tunggu customer datang ambik kek karame oren+laici pukul 4 petang beberapa minit je lagi. Selepas customer datang ambik kek, kakakecik nak pulak ke Sedaka Tengah, hantar kain untuk dibuatkan langsir..


Opss…bukan nak cerita pasal langsir…nie kakakecik nak bagitau, sekarang nie bagi sapa2 yang tempah dan beli kek dengan kakakecik akan dapat pisau. Walhal ang nie kakakecik orang nak kek yang ang p bagi pisau buat apa….Hehehhe.. takde la macam nie…kek tu memang la ada..tapi nie haaaa..kakakecik bagi pisau plastik.pisau kek tu…macam kita beli kek di kedai-kedai kek…Upgrade servis skit hehe…bukan semua di rumah customer tu ada pisau kek kan…tak kisah pun kakakecik bagi pisau plastik nie.masih boleh lagi untung tu…tak mahal mana pisau tu..hehehe..

DSCN3183
Setiap kotak kek, 1 pisau akan dapat..bukan 1 tuan kek 1 pisau je..macam tadi..Chu tempah 2 biji kek..dia kata tak apa bagi 1 pisau dah la..eh mana boleh..nanti senang nak kira bape biji dah kek yang dijual hehehe..Padahal 1 pisau dah guna di rumah dan 1 pisau telah bawak ke rumah dik Ilah last week..




p/s : Happy birthday kepada sahabat lama kakakecik, dah tua pun dia hehe..apa pun awak, saya doakan awak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik2 dan hidup bahagia disamping keluarga tersayang. Hidup senantiasa di bawah lindungan dan Rahmat Ilahi







5 comments:

Unknown said... [Reply]

nak tengok isi kek dalam tu..nak jamu mata..heheh

nini said... [Reply]

sedapnya tengok kek tu kak...nape la akak sorokkan kek kat belakang kotak..hehe

Nina Mads said... [Reply]

mesti kek sedap nie..hehe

Kira Sakura said... [Reply]

nanti upgrade kotak kek pulak. buh jenama sendiri hihihi

Mrs. Abi said... [Reply]

fuyooo percuma pisauuuuuu....hahahaha