Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, January 3, 2011

~ Follower dah melebihi 100..Alhmdlah....~

ehem ehem ehem....
ish cmne nak habaq ya....
seronok gak shida arini walau kepala ada sedikit pening...
apa yg shida mampu hanya senyum aje...nak lompat t terjatuh kerusi lak....
dalam shida dok mempolo rakan blogger lain yg tersenarai kat 500blog tu...
shda jengah2 la jugak blog shda sendiri sekali kat dashboard....
follower shda dah hampir2 cecah 100....
(eleh shida orang lain dah beribu x kecoh pun..ang baru seratus dah nak kecoh)
hehehehe....bukan apa shda egt macam nak bg something utk follower yang bertuah ni...
plan mula nak post la n3 utk follower bertuah tp diam kan aje...teruskan lagi misi mempolo rakan blogger...

lagi sekali pandang dashboard dah cecah 100 tepat.....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu sapa yang ke 100 tu erk....



jom jom kita lihat sapa yang bertuah




nak tau sapa follower yang bertuah tu...ukhie syikin aka mrs jaja...
sekali dah keliru cheq sebab pic sebelah menyebelah adalah sama...
klik yg ke 99 adalah en mamat...
so follower ke 100 ni ada kaitan ngan en mamat la...
myb dia nyer wife or gf nyer...tp jawapan yg cheq dpt dr en mamat mrs jaja tu wife nyer


pengakuan en mamat...
orang penang rasa nyer en mamat nie....

alang2 tahun nie 2011 bulan 01...n arini gak follower shda meningkat...
ada plak follower 111 mcm cantik je kan num nyer walau pun bukan la 2011....
sebab nak tgu 2011 tatau la bila...
angka 111 mewakili 1.11 ok kan ....

follower 111 adalah
jeng jeng

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





missbby
missbby adalah ibu kepada anak2 yg comey...chubby anak miss..
geram mcm nak cubit2 pipi...
isteri kepada seorang cikgu seni...
(opps sudah tersilap..miss setiausaha..cikgu seni tu en suami nyer...sori nyer miss :)
miss kalau baca n3 nie sila tgalkan alamat anda ok....


ok kepada blogger lain yg sudi jenguk..singgah...ziarah n follow shda...
follower shda meningkat sejak shda join BA....thanks en ben....
tqsm rakan2 bloggerku



13 comments:

Ujang9897 said... [Reply]

caiyok2

aDisH.sHidA said... [Reply]

thanks ujang....
tu la tgh usaha nie..ujang ok la dah ramai :P
ujang cmne soalan num3 dah dpt ke jawapan nyer

Encik MamaT said... [Reply]

hehe.. semoga bertambah maju...

missbby said... [Reply]

terima kasih..pembetulan ok-akak setiausaha, suami akak yang guru seni..anyway tq ya..

aDisH.sHidA said... [Reply]

en mamat : bertambah bertambah mcm en mamat erk
miss: soriiiiii silap la plak....

cahayachenta said... [Reply]

salam..

hi shida... sy follower yg ke 117.. hehe.. salam kenal n thanks follow blog cahayachenta

kekelip said... [Reply]

eh..ade gambo saya la kat situ..hahaha~

aDisH.sHidA said... [Reply]

cahaya:tq follow shda
kekelip: :) hehehe

MIMIE AIZA said... [Reply]

tahniah :)

happy blogging :)

fa10 said... [Reply]

kilk2, follow u juga

aDisH.sHidA said... [Reply]

@MIMIE AIZA : thanks....u 2 :)
@fa10 :klik thanks fa :)

K.I.S.S said... [Reply]

tahniah :)...join follow sekali..hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

kiss: ok tq....