Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, January 26, 2011

Kerja..kerja….kerja….

work

byk nyer keje nak kena stle 

penat yg smlm pun blm habis...

arini masih lagi berkunjung tiba keje...

rasa2nya kalau nak diikutkan hati mmg dah penat letih lenguh…

tp shda tak leh kata TIDAK….

shida tak boleh rungut2 sgt ok...

sebab sume ni rezeki....

shda kena bersyukur...

keje manyak jawapan nyer masyuuuuuuuuuuuuuk

alhmdlah rezeki yang Allah berikan kepada shida....sykur

 

Sori ye kawan2 shida tak sempat nak BW….bila shda dah xde keje t shda BW yer…ok shda nak sambung wat keje…

4 comments:

Encik MamaT said... [Reply]

buat kerja elok2 shida.. yakin boleh.. jangan mengalah...

Sunah Mohammad said... [Reply]

selamat bekerja kak cumil~

Pembawa_Wacana said... [Reply]

semoga rajin bekerja dan tahniah menang soalan 3 gegar blog! :D Undi la saye...hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@En mamat : i'allah....kalau mngalah xde duit la en mamat...

@ sunah : thanks...akak cumil adik cute

@wacana : i'allah..terima kasih..rezeki shida arini