Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, January 2, 2011

~good bye 2010...welcome 2011.....~


salam....
pagi semalam shda buka blog..kat dashboard sume pasal 2011
cmtu gak kat FB...wall sume penuh ngan 2011...
tp shda x kesempatan smlm untuk post n3 dua ribu sebelas nie....
sebabnya banyak keje nak kena stle di awal pagi tu...customer dok tunggu...
customer 1st right...konon ptg skit bila lapang sume keje stle nak la ketuk2 keyboard SYE nie...sekali hampeh betul line tenet n tepon problem...

so apa pun walaupun arini dah ari ke 2 di tahun dua ribu sebelas....
tak terlambat lagi kan kiranya shda nak ucapkan
.....SELAMAT TAHUN BARU 2011....
alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana kita masih berpeluang menikmati kehidupan di tahun baru nie....di dalam suasana yang aman dan makmur...syukur sgt2 kita berada di bumi MALAYSIA ini kan...

eh eh korang countdown kat ne.....mesti ada yg p tgok bunga api kan...walau di mana sekalipun kita sambut jgn sesekali kita cemari sambutan tersebut dengan perkara2 yg tidak bermoral ok..utk pengetahuan korang sume...shida x penah pun sambut2 sume nie...hehehhe...ntah la tatau kenapa hati nie x tergerak utk sume tu....myb shda tak suka tempat2 ramai org kot....

selalunya kalau tiba je tahun baru...mesti sana sini orang akan tanya apa azam tahun baru...apa planning utk tahun baru...apa harapan utk tahun baru nie...

shida.....macam biasa la...akan usaha mantapkan memajukan meningkatkan apa yg shda ada sekarang nie...lantak la org nak kata apa pun...hanya diri kita sendiri yg tahu....berusaha utk perbaiki kelemahan2 lalu....tanamkan tekadkan hati utk menjadi insan yg lebih baik lebih sempurna....i'allah....apa yang penting matlamat hidup adalah pada landasan yg benar.....

azam yg belum tercapai harap2 akan tercapai tahun nie....
NAIK KAN BERAT BADAN - 5kg

seperti mana yg ayah nak..kalau org lain pakat nak turunkan berat badan tp shda x...shda nak naik kan berat badan nie....tolong tolong..cmne nak wat erk...

JODOH

harap2 ada la jodoh utk tahun nie....huhuhuhu....saya mahu kawen tp dengan siapa tatau la...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


ok la sume...apa pun azam, harapan matlamat diri kita utk tahun baru nie...jadikan apa yang berlaku...apa yang di alami pada tahun2 sebelum ini sebagai pengalaman hidup, pengajaran...sebagai satu landasan untuk kita meniti dan meneruskan kehidupan ini dengan lebih tabah..berhati2 supaya lebih sempurna sepertimana yang dikehendaki oleh diri kita sendiri...

2 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

ameen....:)

aDisH.sHidA said... [Reply]

sunah :)
i'allah....akak ngan hana sama2 nak naik kan berat badan nie :))