Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, March 29, 2011

AKSI TERLARANG 2 BLOGGER KBU

Assalamualaikum…

Kalau sblm nie shida, aima dll hanya melihat di Group KBU depa dok type layan S****W

bila di tanya layan apa tu…depa tak nak gtau apa depa layan..ok FINE tak pe HAdi n Syukri

Semalam masa lepak2 ngan geng KBU di CKT Sg Dua Telur Di Basuh…Shida terpandang aksi 2 blogger ni..

Tegur la si Hadi,…ooo ni la yang dok S****W tu

Terus dia lepas S****W nyer..

Yang si Syukri tatau menda sebab dok jauh…

Hadi terus lari dok jauh2 ngan shida p dok dekat2 ngan Syukri

Apa g suruh Cik Gk snap pic dorang leh wat entry nie….

Meh sni semua shida nak tunjuk aksi terlarang dorang….

DSC_0204ini pic dr Nadh…tengok la depa berdua tu ralit benar ngan straw nie…

aima akak dah bongkar kan rahsia depa selama nie

tapi ok gak kan dari dok gigit kuku mcm sorang kawan kita tu….sampai dah kentot2 kuku nyer…takut plak tengok..kalau nak tau sapa blogger suka gigit jari tunggu kalau kesempatan shida snap aksi dia shida gtau ampa nah…

p/s : baik2 yer hadi n syukri..kak takut tertelan je straw tu…sapa nak korek kuarkan..hehehhe

7 comments:

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

buruk perangai.
hahaha~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

huhu...nak jmp shida gak~~

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

yg gigit kuku tu perli baik punya kan kak shida hahaha

Sunah Mohammad said... [Reply]

hahaha~ bahaya tu kak...kang orang salah gunakan tebiat main ngan straw tu..

Syukri Hasshan said... [Reply]

hahahah..hari ni mmg kena serang hendap lah ngn dua org KBU...

najihah sahami said... [Reply]

hahaa...dh lapar sgt kot tu..:)

bulat said... [Reply]

naseb bek x geqik kuku kaki :)