Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, March 17, 2011

Jalan Kengkang

Assalamualaikum…


Jalan kengkang..selalunya jalan kengkang di sebabkan masa budak2 dulu orang tua-tua kata tak bedung..

Tapi kalau sebelum nie shida jalan elok ja…tup2 dua tiga ari ja dok jalan kengkang sebab apa lak…

Nak tau ke sebab apa….uwaaaaaaaaaaaaaaaa wat malu je…

Sebenarnya 2 malam lepas shida g main BOWLING setelah 10 tahun shida tak main…

Dah la RATU LONGKANG…

Esok nya lenguh sebelah kanan dr bahu ke kaki…

TUP TUP ari lagi teruk..jalan pun dah kengkang….mcam apa g…

Abg mie kata nak bg ok kena p main lagi

BETUL ke…

Kalau betul lah la p esok or lusa sebab semua balik umah mak….

P ramai2… family best gak nie..hahahhah

6 comments:

Nora Shahaira said... [Reply]

ish..bahaya kengkang ni..org pandang lain..maklumlah dunia zaman sekarang..cover tau..huhu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Nora Shahaira itu la pasal...adoooooooooooooooi nasib baik x kemana duduk je depan pc nie keja nyer..kalau kena g sana sni malu gak..t org egt baru lepas teeeeeeeeeeeeeet

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said... [Reply]

hahaa. baru lepas tettttt. tak leh blah. lyeah selalu je jalan cenggitu pasal penat sangat berjalan. pastu duk diam2 dalam bilik sampai ok. hahaa.

aDisH.sHidA said... [Reply]

@[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] kan lyeaaaaaaah kan org selalu kata gtu rasa nyer....akak lenguh sgt2 nie

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

alamak?sampai kengkang ke?hahaha

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) mau x kengkang sebab 11 tahun xmain...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tpari jumaat baru2 nie main dah ok...