Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, March 23, 2011

SAKIT DADA

Assalamualaikum…


Sakit dada bukan sakit buah dada ok

Tadi masa drive g alor star sakit sgt dada shida nie…

Dok pikir kenapa tetiba aje sakit dada nie..

Tak kan pusing stereng kereta lebih kot….

Masa di dalam kedai printing dok tahan je sakit dada tu..

Sebab tak sabar nak bincang pasal stiker KBU…

TETAPI shda ngaduh jugak

“ sakit nya dada nie”sambil pegang2 dada..bukan raba buah dada yer….

Miss teow tegur nie mesti x makan…

A;a miss teow shida x makan nasi lagi pun arini… (masa tu pukul 4 lebih dah)

miss teow tanya awat x mkn….

nak tau pe shida jawab….

Nie semua sebab xde selera makan….sebab stiker nie la…selagi x tgok selagi tu dok pkir..hahaha…

DSC06218 DSC06220

miss teow balas g…sapa suruh xmai awal2 td….

uwaaaaaaaaaaa.miss teow td ada cust la…nie line tenet x ok baru shda leh mai..hehhee…

shida tanya miss teow lagi..betul ka kalau x makan leh sakit dada..dia kata tu nak jadi gastrik..sebab dia sendiri pun penah jadi mcm tu…

oooh tadi baru la shida tau selama nie shida dok sakit dada sebab x makan n gastrik la….

skrg nie pun masih terasa sakit nya…tapi tahan je la..japg balik umah makan…

6 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

pernah je kena....salah satu petanda gastrik!tu tuk sayer la.huhu

Sunah Mohammad said... [Reply]

yup, tu tanda2 nak gastrik..:)

saya kadang2 macam tu lerr...dulu..skang da kurang..

Budak Botak said... [Reply]

semoga cepat sihat...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) uwaaaaaaaaaaaaaa...itu la kan miss teow gtau cmtu....kena jaga2 nie

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad madu ku la x jamu makan nie...issssssh nak kena nie..akak sblm nie ada kena tp wat tatau je...hahahha

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Budak Botak tqsm BB...xmo beli sticker ke