Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, March 27, 2011

Kekasih SHIDA Hilang di Gath KBU

Assalamualaikum…

Kekasih hati ku di ambil orang semasa berlangsung nya gathering KBU semalam

Ini semua salah shida sebab abaikan dia…lama shida tinggalkan dia…

Dari pukul 1 hingga kul 5 ptg rasa nyer…

Bila cari2 tak jumpa mula la gelabah

Yang sejuk jadi panas

Cari sana

Cari sini

Yang jadi mangsa anith shasha chan

Shida tumbuk…tampar..cubit dia semua ada

kecian dia..

sapa dok suruh pujuk budak kecik nie

Kawal diri tak mau bg nangis

tapi bila anith dok pujuk…shda terus nangis mcam budak2..

malu sangat2…tp dah x leh kawal..

sebab dia la kekasih hati

dia la nyawa shida

walau dia tak ensem tp dia pandai jaga shida

shida je tak pandai jaga dia

sampai kan ke dalam tong sampah

aiiiii shida tak kan kekasih kamu dok sembunyi dalam tong sampah kot…

tetapi akhirnya shida leh tersenyum apa bila mendapat tahu kekasih shida telah dijumpai…

itu pun masa dorg sibuk2 nak bergambar ajak shida…

jom la kak shida jom la…mana la kak shida ampa nie nak p bergambaq sebab kekasih dia tak dak…kalau ada mau dia p dah…

so masa nie la terbongkar segala nyer

kekasih shida ada sama dengan syakira….

thanks kira jaga kekasih akak….

ini la kekasih sayang shida

DSCN5567

SE K530i je pun ..tapi teriak xmau mau mcm la hp dia canggih sgt..

biaq aaaaaaaaaaaaaaaaa….janji leh kol leh sms leh 3g…itnet cukup la guna kat pc nie

bila dah dapat dah leh senyum..baru leh bergambar..tp gambar ramai2 je…

masa nie sorg blogger jadi mangsa penumbuk shda sebab shda egtkan depa nie pakat nak prank shida…

so amik kooooooooooooooo adi suda kena tumbuk 2-3 das ngan akak…

maaaf yeeeeeeeeeeeeeeeeee..senyum g len kali….padan muka

pssssst : ini semua kisah di sebalik gath….shida memalukan diri sendiri..thanks semua yang tengok aksi budak kecik nie nangis…thanks jugak kepada semua yang tolong mskol..tanya…terharu sgt…..

20 comments:

nora amila ghazali said... [Reply]

aksi comel dari kak shida...

cik ciput said... [Reply]

kak shida ni...comelll...haha..

pengajaran dia kan: gunalah line celcom...hehe..

**ini wilayah celcom =p

saya bukan tomato said... [Reply]

hihihih kesian tgk kak shida semalam..hihik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

selamat jmp...klu x jmp?

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

alaaaa.. tadapat nak tgk.. rugi2.. huu

Muhd Fadil said... [Reply]

bawak 3 henpon, semua takdak line. pesal haaa? hahaha

forever love said... [Reply]

sama macam atq.. kalau dah jumpa kawan tue.. beg pun boleh lupa.. selamat ada kawan yang boleh tolong bawakkan pi mana2.. haha

Sunah Mohammad said... [Reply]

hehehe..ingatkan ape la akak oi~

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

untung la depa pi gath.
:)

AdiSuda said... [Reply]

Sakit Ooo..huhu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@nora amila ghazali comey la sgt mcm budak2 kan

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cik ciputline celcom ada gak hahaha...comey ka kakakmu ini

aDisH.sHidA said... [Reply]

@saya bukan tomato kecian je ke...hahahah kalau x jupe mau hp kat akak x

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) kalau x jupe mai meraung g kuat..hahhaa...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@fRaMe LenSeS nsb baik...tok wan xdak.kalau x tatau la kami

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Muhd Fadil hahhaha sebab bawak org kuning, mxs n apa 1 g

aDisH.sHidA said... [Reply]

@forever love hehehehe...akak nie jenis tak kisah ngan hp...kahakaha..tu jd cmtu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad ada akak bawak kekasih lain ke ritu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~Kirin Selama Perak~ untung kan..leh tgok akak nangis

aDisH.sHidA said... [Reply]

@AdiSuda kecian nyer dia....