Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, March 20, 2011

Saya Gemuk

Assalamualaikum…

yeh yeh shida dah gemuk bukan skit tp banyak…

bem bem gtu…..bukan sebab sokmo makan donut

Tapi Puteri Katek yang telah wat diriku ini gemuk…..

katek

bukti di pm box ym….katek katek ….

korang nak tgok ke bdan shida bila gemuk…

KAK SHIDA 1 comey x saya…bila saya gemuk..muka saya nampak bulat…..hehee..teregat 10 tahun yang lepas masa badan naik 5kg dlm masa 10 bulan…

tqsm katek….sebenarnya katek ada bg shida, amalina, sunah n ady doodle kat entry nyer….

tak percaya sila la ke entry katek yang DOODLE KHAS UTK TEMAN

KATEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! akak suka pic kamu yang sembunyi tangan kat belakang tu…hehhehe…

pssst : akak rasa mcm nak g serbu utara sana je..nak jupe katek nie….

13 comments:

meaw said... [Reply]

cisssss! kak shida punya berat bape?huhu...

putERi-kAtEk said... [Reply]

hahhahahaaha.....

siap printscreen tu.... hahahahaa


yang tgn kat belakang tu org lain punya... hahahaaha

cik ciput said... [Reply]

hahaha..comel2..tapi tangan tajamm..takutt..haha

aDisH.sHidA said... [Reply]

@meawberat skrg ke....xleh habaq la..apa pun akak ngan sunah lebih kurang je berat kami :P

aDisH.sHidA said... [Reply]

@putERi-kAtEk tp yg tu comey...saja suka2 prnt scrn :P

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cik ciput hahahhaa tangan tajam senang nak cucuk org yg degil..tu kena tanya katek..isi lemak2 x p kot tu kot

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

shida kurus kering je tgk!huhu

JUNKO-EL-HIDA said... [Reply]

Semua org ngah gila doodle..aku?..doo scooby doo..hahahaha..Ala ingat betul2..hhahah..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kurus kering LM kata sunah lagi kurus kering wakakkaaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@JUNKO-EL-HIDA shida pun tatau gak junko...depa semua pakat buat..bg shda terima..suka dok gelak2 tgok rupa shda bila gemuk

Sunah Mohammad said... [Reply]

saya pun suka yang tu!!! hahaha~ ops! terima kasih untuk yang sedia ada...kang meroyan katek nak buat yang baru...:p

krole said... [Reply]

wuahhh shida gemok...!!! kiut miut...!!! cumil!!! suke2

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

mane de gemuk haha