Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, March 21, 2011

Jom Kira Umur

Assalamualaikum…

Umur selalu nya dirahsiakan…ada yang tak mau umo dorang di ketahui orang…tapi kalau korang nak tahu umur sorang2 tu kita leh guna taktik yang shda akan kongsi dengan korang semua nie..

Jom kita start permainan kira umur

    1. Pilih satu nombor
    2. Nombor yang dipilih darab dengan 2 ( x 2)
    3. Tambah 5 ( + 5 )
    4. Darab 50 ( x 50)
    5. Tambah 1761 ( + 1761)
    6. Tolak tahun lahir anda ( - tahun lahir anda)

Akhirnya akan dapat angka yang mana nombor di hadapan adalah nombor yang anda pilih dan nombor di belakang adalah umur sebenar anda…BETUL TAK….Tolong bagi angka yang anda dapat di komen n3 ini..hehehee

2 comments:

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

susah nye nak kira2 haha ..nnt try

Hot Mama said... [Reply]

a'ah..dapat la..hehe
pilih no.8..setelah di hitung2 jadi la mcm ni...
830..mmg btul la..:)