Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, March 8, 2011

Pelik Tapi Benar

Assalamualaikum…


Pelik tapi benar itu la kenyataan nya

Apabila shida makan benda yang berkuah

Shida hanya akan makan kuah n campuran nyer sahaja

Ayam, Ikan, Daging yang dimasak kari, gulai, masak lemak, asam pedas selalu nya shida tak akan makan dengan nasi

Shida akan makan nasi + kuah + yg bergoreng smda ikan or ayam

kalau asam pedas akan makan dlm mangkuk mcm makan sup...guna sudu...

hiruuuuuuuuuuuuuuuup slrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

Mak dah tau perangai anak2 dia…so kalau buat gulai dia akan buat seketul 2 je…

Itu la shida….

Bab makan nie memilih skit…

pssst : entry bila dok inbox ngan lm kat FB

10 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

memang kena memilih sket bab makan2 ni...

GK lg ar memilih, ikan keli, kerang, bendi, ikan ayaq tawaq semua tak makan..

hoho

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

nak tambah sket...klu LM..ambik kuah,tp mkn ngan ikan goreng..hahaha

aDisH.sHidA said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr ehehhee...akak makan semua tu...western akak x bape makan sgt,,jakun

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) waaaaaaaaaaah sama la kita...ikan goreng or ayam goreng makan ngan kuah td

Sunah Mohammad said... [Reply]

saya makan tak suka berkuah....hahahaha~ kecuali yang tertentu saje...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad akak x kisah kuah biasa2 la basahkan nasi... :)

Ujang9897 said... [Reply]

tak mkn binatang yg hidup dlm air..=)

Mutiara Bernilai said... [Reply]

mutiara MMG kena berkuah..

nati x lalu..

tp kalu kari, hanya kari air tangan mak je Mutiara lalu :)

salam kenal shida!~

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Ujang9897 lagi hebat mamat nie...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Mutiara Bernilai elok benar dok ngan sunah sorg makan kuah sorg makan kering hehee
salam kenal mutiara aka along