Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, March 1, 2011

Tak MaHu Lagi Macam Ini!!!!!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

secara jujur dah ikhlas nya shida tak mau lagi macam nie…

kepala asyik pening….pening1 

mulut rasa pahit...makan xde selera…

mual-dalam-hubpages

perut rasa sebu..mual…macam nak termuntah aje….

mual

TAPI MEMANG SHIDA DAH MUNTAH

pagi semalam muntah 2-3x….

angkara????

shida morning sickness

oooh tidak….shida tak mengandung ok!!!

sebenarnya shida kena gastrik..2 ari berturut2 shida tak lunch..hanya bfst sedikit nasi greng di rumah…balik malam baru makan..bukan nak seksa diri tp rasa xde selera nak makan..+ malas sama…so arini ari ke-3 shida rasa x bermaya sangat2…nak buat keja pun jadi x de mood…opps arini shida makan nasi ok…tp masih lagi terasa gastrik nya itu….LM suruh shida minum makan ubt gastrik shida tak suka la…ATIQ SALLEH dan kawan2 di SB plak suruh minum susu…shida mmg x leh minum susu.,..mau muntah semula…soya pun sama jugak…tak pe la shida bertahan…thanks ye kawan2 yg amik berat ttg shida…

i’allah lepas nie shda akan jaga makan…ini pun tgh lapar semula…baru je td makan nasi…makan sikit aje…

ok bye semua

mood : unhappy

6 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

akak sayang jaga kesihatan ye~ :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

lain kali..tolong jg mkn tau!!! plizzz .sgt2 seksa gastrik ni

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

baik akak...

huhu =)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad jaga kesihatan jaga makan minum kan...skrg nie asyik lapar lapar perut tak leh 0 kalau 0 loya je

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ok LM..arini awl pagi dah rasa lapar...makan mee grg je nie..LM pun jaga diri erk

aDisH.sHidA said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr bagus adik sorg nie...xmau ikut perangai akak sorg nie tau