Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, March 22, 2011

Undian Sedang Dijalankan

Assalamualaikum…


UNDIAN SEDANG DIJALANKAN…DIMANA NIE????

DUN Sarawak baru je dibubarkan…xkan dan ada pilihanraya kot…calon pun tatau g sapa…kempen pun belum…

ok ok rilex rilex ini bukan ada kena mengena dengan DUN Sarawak…

INI ADALAH APA YANG BERLAKU DI KBU SEKARANG SEHINGGA JAM 5 PETANG…

Undi apa plak nie….sapa nak jadi YB KBU nie…sebenarnya kami semua kat KBU tengah wat undian bagi memilih warna sticker..tapi shida dan PAK CU berkecuali..sebab kami adalah pengira undi / petugas….macam2 ragam dorg nie…Cik GKSB siap dok kempen..jom kita tengok warna apa yg Cik GKSB kempen tu

kempen cik gk

Cik GK sedang menjalankan kempen untuk memilih warna purple…..sempat lagi dia sblm g kelas berkempen erk….caya la cik gk…dapat ramai pengundi ke cik gk tu….ramai x ramai mai usha bawah nie

undi1 1st n 2nd vote dah warna purple…berkesan jugak kempen cik gk nie…..

undi ir ini lagi gempak…IR Tauke Lebah suka warna pepel jugak…

undi2 undian

undian sekarang nampak gaya nyer menyebelahi warna purple

lawa sangat ke warna purple banding hitam nie….

190783_1830947327178_1045211814_32151588_8233794_n

shida tak kisah mana yang dorang pilih…shda cuba uruskan..apa pun tepat pukul 5..undian akan di kira dan tempahan akan dibuat…

8 comments:

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

KSP ikut ja
:D

efa said... [Reply]

purple2 dah majoriti ramai so purple kot huhu mna2 pon tak kisah huhu

Faizal Fredley said... [Reply]

hitam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sunah Mohammad said... [Reply]

hitam nampak elegan....

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~Kirin Selama Perak~ kshda x leh undi...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@efa itu la efa...akak ikut je

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Faizal Fredley tp ramai undi pepel

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad right tp ramai undi pepel la madu ku