Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, July 10, 2013

KFC Detik 12 Malam

kfc

Mengidam KFC di tengah malam…buat la macam tak boleh makan esok-esok kan..Eh, mana boleh esok kan dah puasa…tapi KFC buka je…tak kan nak g beli kot…beli time waktu berbuka la…Tak mau tak mau..nak jugak malam nie…teruk kan perangai…kalau da kata nak kfc kfc la jugak…opps tak de sampai melampau hentak2 kaki.

 

Terima kasih mak dan abang mie belikan KFC, beli di RNR Gurun plak tu gara2 nak penuhi permintaan kakakecik yang kena tinggal..dorang g Selama Perak...Alhamdulillah dapat pun makan KFC tengah2 malam buta...seketul je..yg lain2 tu untuk aiman, aisya n abang mie

 

Jom masuk tido...sahur pagi satg liat lak bangun

3 comments:

Mrs. Abi said... [Reply]

ingatkan sahur dh kfc tu...rupanya tak ye...memang kuat makan sungguh laaa dia ni

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

asal bukak blog akk je penuh ngan makanan.....tk nk bukak time bulan puasa ok tk hahaha

kiera'sakura said... [Reply]

nie motif lapar ke sebab nak balas dendam kena tinggal je nie? hhihihi