Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, July 30, 2013

Terlupa.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Kita sudah berada di fasa ketiga Ramadhan...dan pasti ramai ibu-ibu,kakak-kakak sudah sibuk di dapur dengan mixer dan oven untuk mengukis bermacam jenis kuih...


Kakakecik ikutkan plan nak start mengukis malam tadi...tapi entah mengapa kakakecik boleh terlupa....saat nak tidur ni baru teringat...Ya Allah,macam mana la boleh tak ingat untuk mengukis..huhuhu..ni tanda nya kakakecik da tua la yer..huhu..tak pe la malam nanti la kakakecik start..korang tolong ingatkan ye..jeles tau tengok dua sahabat kakakecik, Lydia Miza dan Ayu CR da berbalang balang kuih raya dorang buat..




1 comments:

kiera'sakura said... [Reply]

kira pun ingt nak mengukis weekend nie tapi segan bila duk umah mentua. nak blk umh mama mcm alang2 huuuu