Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, July 9, 2013

Pendang Menjadi Saksi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

 

Hahahha…baru arini nak kongsi dengan korang pertemuan kakakecik dengan adik kecik….sapa la adik kecik kakakecik nie kan….klu nya…pengantin baru sebulan…berasal dari Terengganu bertemu jodoh dengan jejaka pemalu dari Kelantan…sekarang mencari rezeki di Pahang…Peminat tegar warna purple…Baju tunang nya sama color dengan baju blog nya…purple kelabu…

 

Da dapat teka ke belum nie…belum lagi…apa la korang nie..adik kecik yang kakakecik maksudkan tu adalah Najihah Sahami aka Mish…kenapa kakakecik panggil dia adik kecik…sebab dia lagi kecik dari kakakecik hehehe…Terasa syok plak dok berdiri sebelah Mish..tetiba diri nie besar dan tinggi je…kihkih..

wif mish

Alhamdulillah, setelah hampir 3 tahun kami kenal…Ahad lepas baru kami diberi kesempatan untuk berjumpa…Pendang menjadi saksi pertemuan kami…itu pun nasib baik Mish dan ‘Ding’ honeymoon di Langkawi..kalau dop, dop tahu la bila kawe kan jupo Mish…Kecek klate jap sebab Ding ore Tumpat,Klate…tapi ada iras pelakon Korea Lee Min Ho (isteri dia yang kata ye)

 

Terima kasih ye Mish dan Din sudi singgah Pendang untuk berjumpa dengan akak walau pun sekejap tapi ia amat bermakna terkena plak cubitan daripada Mish..Mintak maaf ye tak sempat beli hadiah kahwin korang..akak belanja makan je la ye..hehhee…

 

pssst : lepas nie jangan dok wat berani lagi nak balik ikut genting sempah kalau dah malam ye dik…

3 comments:

najihah sahami said... [Reply]

Hahaha.tula..sedap plak cubit2 pinggang kakakecik sebab xde isi wes. Pas ni sesape nk jmpa ngn kakakecik mohon cubit2 pinggang dia. Mmg kecik. Hahaha.

Mekasehhhh kak sebab sudi belanja nasi goreng ikan masin yg sedap gila dan teh o ais yg rasa sedap lain macam bak kata din. Hahaha

diana said... [Reply]

Ala..jeles nya...bukan senang nak jumpa orang jauh nih...

tapi bila tengok pinggang mish rasa segan la nak jumpa..sebab pinggang kita besaq..hahah

kiera'sakura said... [Reply]

ok nanti kira jumpa akak kira cubit. eh bukan dah selalu ke akak kena cubit? ngehngehngeh :p