Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, July 15, 2013

Sorfina Anak Misi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

sorfina

Sekarang kat rumah tak de la sunyi sangat sebab Ainur Sorfina ada..memang boleh buat Ateh nya penat dengan gelagat yang menggelikan perut itu kalau dia sihat, ceria la..Mau badan tu tak sihat jangan sapa dok usik..tapi apa pun Ateh respect dan terkejut dengan Sorfina…dia mudah makan ubat..suap sendiri pulak tu..Bukan selalu budak umur macam dia yang baru cecah setahun setengah nak telan ubat..Dia selamba je masuk kan picagari yang ibu nya dah picit ubat tu dalam mulut dan dia tekan sendiri telan sampai habis ubat tu…perggh hebat sorfina nie..ateh tau la kamu tu anak misi..hehee…

   sorfina2 

Bila dah habis dia makan ubat tu pun dia nak lagi…sedap sangat ke ubat tu Sorfina..kalau suruh Kak Aisya ke kak Auni ke makan ubat jenuh dok pekup mulut bagi telan.Alahai bukan itu je, bagi Achu dia pun tak mungkin dapat telan ubat tu..mengelat je banyak..ingat kes masa adik di hospital tahun lepas..hahahaa..Tapi sorfina sangat mudah makan ubat…

sorfina3

Malam tadi pun senang je dia makan…sedar sedar da habis pun..rilex je makan atas tilam..Kalau makan ubat, tak sah la kalau dia tak main botol dan kotak ubat tu..dok bawak keluar masuk je botol ubat kat kotak tu…terlayan sekejap Ateh melihat keletah Sorfina tenghari semalam…

 

psst : tak sabar nak balik rumah main dengan dia, Dik Ilah cuti sampai ari Rabu…dapat la main dengan nya puas-puas

5 comments:

diana said... [Reply]

hebat..Maisara kalau dia demam kita suruh makan ubat,lagi kuat demamm nya..hahah

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

amboi....

kiera'sakura said... [Reply]

mentang-mentang anak misi hihihi

aDisH.sHidA said... [Reply]

@diana hahahhaha..maisarah maisarah..kalau jumpa dktor cmne lak ye

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura memang mudah sangat dia makan..rasanya ateh dia pun xleh mcm tu..huhuhu