Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, February 7, 2011

Saya MENANG Hadiah Hari Jadi Dari Yanamib


Assalamualaikum....korang masih ingat tak lagi yang shda de join nak hadiah hari jadi yang yanaMiB anjurkan tu....kalau x egt klik je kat sni.....GA YANA...itu la banyak sgt makan limau....

Ya saya nak hadiah hari jadi dari YANAMIB.
alhmdlah.....rezeki shida...arini saya dapat keputusan nya....
tak sangka shida terpilih dapat adiah dr yana walau secara random.......
shida dapat tau msj kat shoutbox blog shida yang disampaikan oleh posmen kesayangan yana...sapa la posmen kesayangan yana ni kan....si UJANG vespa la....tunang YANA...

5 pemenang pilihan yana..secara random....shida num ke 4 yang terpilih...apa yang shida dapat erk...agak menarik jugak sebab leh jadi antu pasni...pakai masker...leh buang blckhead....mesti sejuk je kan..tak sabar tunggu hadiah yana nie....
ini la hadiah yang bakal shida dapat....


nak tengok sapa lagi yang menang tu erk.....ok2 korang boleh ke SINI

4 comments:

►AdamXis◄ said... [Reply]

assalam shida.wow tahniah...tapi apsal bahasa jepun dlm gambar tuu?dari jepun ker hadiah tuu?

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said... [Reply]

wahhh suke pakai mende alah tu. selalu mintak kat budak bilik. hahaa.

aDisH.sHidA said... [Reply]

@►AdamXis◄wslm adam.....mungkin la kot...utk keterangan lanjut tanya yana...thanks adam

aDisH.sHidA said... [Reply]

@[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] best erk pakai benda nie..t akak dah dapat kena sembunyi dr lyeah t lyeah curiiiiiiiiiiik..hehehee