Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, February 16, 2011

~LaNgSai SudaH HuTaNg NgaN KfC~

As’salam….arini tanpa sarapan pagi tanpa makan tengahari semua nyer gara2 nak langsaikan hutang ngan kfc….kan shida de hutang ngan kfc baru2 nie…bagi sapa yang tatau kes shida hutang KFC sila ke SINI

 

dalam pukul 4 ptg td langsai la hutang piutang shida ngan kfc harap puas la hati…walau sebenarnya shida tak puas hati…sebab apa…shida tak mau dia kasi jugak….apa yang dia kasi tapi shida tak mau nie…

hhehehe mai skodeng pic nie..apa yang ada

DSC06183 agak2 korang apa benda nie…hehehe…nie la mayonis dalam zinger burger…shida dah pesan xmo apa2..daging ayam ngan roti je…kira zinger burger 0..disebabkan cheese ngan mayonis nie wat shda hilang stim nak makan tp memandang perut nie mintak di isi so terpaksa la jugak makan….akhirnya ini la rupa zinger burger ku

DSC06184setelah disapu2 dicalit mayonis yg melekat..yg skit2 tu terpaksa jugak shda makan…huhuhu..teruk kan shida nie…shida mmg x makan mayonis rasa semacam je…..

DSC06188langsai la sudah hutang shida ngan kfc arini….milo ais…wedges n zinger burger..hehehhee……abaukan mesin kira yang nak mencapub jugak bersama tokwan nie…..tp kenapa erk wedges nyer macam x bape sedap je…myb dah pandai wat sendiri kot tu shida rasa x sedap hahaha….kalau sapa nak try wat wedges boleh cuba cara SUNAH buat wedges…

 

 

mood : nak tukar yg template n header blog la…

6 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

salam...

ha~ tu la..sape suh..lenkali wat wedges sendirik je~~~ :D

lepas ni kfc banned saya! :p

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammadwslm sunah...hahhaha...takpe takpe esok2 akak wat sendiri..kalau smpt mlm ni g beli kentang esok leh wat

Nadzli Azlan said... [Reply]

terus lapar lepas tgk post nih . huhhh ! ;p

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Nadzli Azlan jom jom kita g makan nak x nadzli..tp nadzli blnja shda la

... said... [Reply]

as salam..
ahh..makanan lagi..
adoi..ingat makanan pula :D

aDisH.sHidA said... [Reply]

@...wslm....makan makan makan kan..hehehhee.jgn marah