Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, February 21, 2011

TuKar BaJu DeNGan BaNtuaN SuNaH

Assalamualaikum….

Mesti korang perasan kan shida dah pakai baju baru..tudung baru…kalau dulu baju shida wana hitam…kali ini wana ada warna merah gitu…shida nak ucap ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada SUNAH sebab atas bantuan dia la shida dapat menukar baju untuk cahayanurqasih ini..kalau setakat tukar baju tp tudung tak de x cantik x nampak menawan kan…so korang nak tahu x sapa yg bagi tudung untuk CNQ…

teka teka…cepat la teka…agak2 korang sapa….opppppppppps bukan ok…beliau yang baik hati yang telah merealisasikan impian shida adalah tak lain tak bukan seorang gadis bumi kenyalang yang kini menyambung pengajian nyer di UTMJB..saudari SUNAH…cantik kan tudung yang sunah reka khas utk CNQ…….jangan kata x cantik ok..t shida cubit baru tau….sunah terima kasih banyak2 yer merealisasikan impian akak selama nie….shida memang dah lama pasang angan2 nak tukar baju tp ada sekali tu header shida terpilih oleh EN BEN ASHAARI sebagai HEADER ROMANTIK…hehehee…so bila dah terpilih tu shda stop jap angan2 tu..sunah jugak yg bg pendapat supaya jangan tukar lagi..hehehe…tapi bila lama2 dok tengok header org lain menarik je…naluri nie bertambah kuat nak tukar..SEMALAM 20 FEB 2011 shida tukar baju dengan bantuan dik sunah….

Antara header yang sunah emailkan utk shida :

2

4

9
semua header2 ni shida suka….tetapi sunah kata yg dia paling suka adalah dr num 7 ke atas…so shida pilih la header num 12 sebagai pilih…

12

header pilihan shida, sunah dah adik….i’allah header akan menjadi header CNQ….

To SUNAH : sekalung penghargaan ribuan jutaan terimakasih..

muuuuuuuuuuuuuuuuuuah..jangan nakal2 erk…

11 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

hehe..kalo nak nakal-nakal gak? :p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

cantik....

~...AmALinA....~ said... [Reply]

xaciiii nak jugakkkk......

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad nakal2 d dapur boleh ok..hehehe...sunah terima kasih byk2 tau...eh2 ada org jeles la

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad nakal2 d dapur boleh ok..hehehe...sunah terima kasih byk2 tau...eh2 ada org jeles la

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) thanks LM....LM nyer layout shda suka gak....

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~...AmALinA....~aci2 buka pintu ina nak masuk dia takut burung antu....aci di estet ina hehhee...pujuk kak sunah

NadiRah said... [Reply]

wahh!! best lah org nk bg..huhu

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

wahh cantiknya header dia.. wiwit3.. :)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@NadiRahshida mintak tolong sunah buatkan...saja lawak2 tgok2 dia buat betul2..sebab dia tau kakak dia nie mmg nak tukar header

aDisH.sHidA said... [Reply]

@fRaMe LenSeSthanks sunah yg tolong buatkan utk shida...