Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, February 2, 2011

aKhiRNya DenGan BaNtuaN NorFa

assalamualaikum....apa khabar pembaca2 blog shida..cahayanurqasih...ada ke orang baca blog shida nie...ada kan walau x ramai...perasan sekejap.....ada yang belum mandi erk....sejuk ke saja malas nie....sapa dak ucuk....norfa..hahhaha dia dah makan tp belum mandi....teeeeeeeeet...
norfa111
pengakuan norfa...teeeeeeeeeet
oppps bukan shda nak cerita pasal norfa ngan mandi nyer….
ini kisah cerita petang semalam punyer kejadian..alkisah nyer begini....disuatu petang yang damai..shida mengalami masalah teknikal kat blog shida…tatau la kenapa sume yg de kat sidebar turun ke bawah...dah xjadi sidebar dah...hahhaha...
0
kosong je side bar……
sume d bawah nie aarh…pakat dok bawah sume….
So shida posted la status kat SB....mana tau ada sapa2 yang boleh tolong kan….ramai gak kawan2 yang bg respon...qaseh, ujang, sunah dll..dorg tanya shda de tukar template ke...edit html ke....tak de pun....last2 shida chat ngan NORFA kat FB....so dia mintak nak tukar....shida bg la email n password....norfa check mula2 sume ok dia kata...yang pelik kenapa jd gtu....dia gtau xpe dia akan check akan cari di mana silap nyer....kebetulan kat kedai smlm ada gangguan elektrik skit...bila dah ok sume..on pc tgok2 blog dah ok...cuma perlu susun2 semula side bar tu....norfa mintak shida susun sendiri...xpe norfa itu dah kira baik dah sebab tolong shida..(eh eh kak shida) kalau tak tatau la rasa nyer....masa tgok mula2 tu pun dah serabut dok pk awat jadi lagu tu....yg sejuk jadi panas terus..aircond pun mau hala kat shida je...hahaha....
Side bar dah ok...sekali tgok2 ada 2x post lak...dia akan berulang..adooooi kenapa plak nie…huhuhu….2post
2 post…
sekali lagi shida ngan muka x malu tebalkan muka gtau ngan norfa lagi......kita tak pandai jgn wat2 pandai...so norfa wat la.....alhmdlah skrg dah ok sume nyer....norfa kata sebab entry last…
dah ok
TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA UTK NORFA
sampai kan shida mimpi2 malam td...hehehehe...tido ingat norfa n blog....kuat betul penangan nyer....
pssst : norfa dah nak pakai domain sendiri...malam td dia jeles habis ngan adybudika siap mintak ady lanjer dia domain...seb bek dia tak mintak dgn shida....lepas nie korang cari la NORFA NIL dot com....yg g cari http://since-8-july.blogspot.com/ hehehhehee

8 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

salam kak~ wah~ dah gumbira nampaknye~ hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

wslm sunah.....alhmdlah dah ok....hargai sgt2 apa yg norfa tolong

Awangku Johan said... [Reply]

sis AK tag sis

http://goldazone86.blogspot.com/2011/02/contest-kami-pose-comey.html

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad sunah.....try try

Sunah Mohammad said... [Reply]

@aDisH.sHidA

yes2! jadik! haha~

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammadtqsm sunah coz bg link utk tutor ni

Sunah Mohammad said... [Reply]

@aDisH.sHidA

sama-sama~~ ;)

... said... [Reply]

as salam..
wah..kamu menjadi mangsa baru?
mungkin?

0_o"

sekarang ni musim merampas 'blog'. mengkacau bilau blog.saya perhati je dari sini.hm..