Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, February 14, 2011

~GeRai dePaN DewaN TNB AloR SeTar KeNa TerJaH~

semalam telah berlaku sesi terjah menerjah

ini semua angkara IR

ari sabtu baru2 nie...dia dok wat status kat FB..

“Perut ni berdondang sayang pula.. Apa kata jom kita makan tomyam kat resepi rahsia.. Sedap jugak tuh.. dah lama tak pekena tomyam dia..”

shida memang suka tomyam so dok pulun tanya la dia...kat mana resepi rahsia..tau x apa resepi rahsia tu...secret recipe..aduss shida dah terkena.... IRtp dalam dok balas2 komen tu kawan si IR ada gtau kat depan Dewan TNB Alor Setar sedap gak tomyam dia....shida plak wat spoil tatau kat mana dewan tu....tanya lagi....xpe jgn malu bertanya t sesat jalan...hehhee..shida siap google map g hahahaha..padahal dok lalu selalu jalan tu tak perasan dewan TNB kihkihkih…malu malu malu kena perli ngan abg mie malam td

so mmg target nak p terjah la gerai yang depa maksud kan tu malam tu jugak jugak..tp malang sekali cik abg ipar cygku telah kuar g umah mak su d bukit payung....TETAPI semalam punyer malam shida tunai kan hasrat di hati ini utk terjah ke gerai itu…sanggup wei dr pendang p jalan putra alor setar semata2 nak makan tomyam yang dikatakan sedap tu…..walhal ikut plan nak makan kat AFINI TOMYAM taman desa kamela tandop je…

kul 9mlm gtu kami sampai kat gerai tu..ramai gak orang…memang betul2 kat depan dewan la IR…hahhaa…shida siap konpem kan ngan abg mie g betui ke ni…satg silap naya je….tp mmg xde gerai lain di stu…hehhee…

kat situ ada gerai jual western…burger dia sedap gak..kalau ikut hati nak je oder burger utk makan time balik tp x leh ikut nafsu sgt…hehehe

jom tengok apa yang kami makan malam td…

DSC06180

apa x nampak erk…ok2 sori….pic x clear

coz guna hp cokia je…bukan nokia tp sE

DSC06177 tomyam…memang ummph pekat kuah dia..tp shida tak dapat nak hirup sebab mulut kena serangan ulser….uwaaaaaaaaaaaa…1 mangkuk tu utk sorg makan…kami amik tomyam campur udang ada 3 ekor rasa nyer

DSC06176 paprik..lain kan…wana hitam…sokmo paprik wana merah2 gtu…kak ja yg oder..bila sampai dah tarik muka 14 belas dia kata mesti xsedap nie….tp shida rasa ok la..sedap..abg mie pun kata sedap….paprik ayam

DSC06179 ini daging masak merah…banyak kan…sorg makan jugak tu….abg mie punye…kuah dia rasa macam dia letak lada hitam sekali2 macam oblog nyer sos…abg mie kata erk bukan shda kata..shida type je….

DSC06175 wah ini nasi apa…cepat teka…nasi goreng kampung daaaaaaaaaaaaa…sedap tau…ada ikan bilis goreng….shida punyer ni..makan x habis pun kasi abg mie hahhahha…

itu la sesi terjah menerjah utk mengisi kelaparan perut..shida ngan abg mie mmg gni suka sgt pegi kedai makan mana yg org gtau kata sedap..hehehe…

ok la sume…as’salam……

mood lapar telah menyerang….

4 comments:

Izamir Ridzwan said... [Reply]

sedap kan.. hahaha memang meleleh

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Izamir Ridzwan itu la IR tp tomyam nyer kuciwa skit sebab x dpat nak hirup uwaaaaaaaaaaaaaa.....yg lain2 tu sedap...boleh la makan...

shah-kayrul said... [Reply]

tgk gambar tomyam jer dah rasa nak hirup jer gambar tue...hehehhee

aDisH.sHidA said... [Reply]

@shah-kayrul HIRUP GAMBAR ISH BAHAYA TU..HEHHEHEE...