Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, April 25, 2013

L.O.V.E

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

L.O.V.E..bunyi ye apa…LOVE…ye pandai pun…maksud nya sendiri mau tau la ye…hehehe..ops, ini bukan bermakna kakakecik tengah angau..Eh, tapi kakakecik dah jatuh cinta..memang rasa menyesal kalau lepaskan nya..Dah dekat seminggu dok pendam hati nie..dok peram je..

 

Hehehe..ye, kalau sebelum nie kakakecik de jugak jumpa nya tapi nak miliki rasa tak mampu dan tak layak..Tapi itu la bila ke Perlis..jumpa nya lagi di tempat lain…Arrrggggh terus rasa nak miliki..apa lagi terus sambar la…bukan sambar tangan nya..sambar loyang je pun..hahaha…kan dah terkena..nak sangat ye tau kakakecik dok tangkap cintun dengan sapa…kan dah kantoi…

DSCN3750 

Minggu lepas kan kakakecik dua hari berada di Perlis, petang Rabu ada pergi kedai Bakery YonHin kekonon nak p beli barang2 buat pizza je..dah alang-alang masuk kedai bakery tak sah la kalau tak jenguk bahagian loyang…sekali terpandang loyang LOVE ni…harga pun okey tak mahal sangat berbanding di Alor Setar..

DSCN3752

Loyang nie saiz 9” RM 14.50, kalau yang saiz 10” RM15.00..ikutkan kakakecik nak ambik yang 10” tapi risau nanti tak muat oven…lagi kes naya…tapi kan bila kakakecik bayar..cashier tu tag harga nya RM13.50, kakakecik mulut jenis “capoi” skit dengan terkejut nya terus kata aik..RM13.50 ke, sambil tengok harga di loyang…nasib baik cina tu x dengar..kalau tak rugi RM1.00 hahaha….Eh, tapi mungkin jugak dia ada wat diskaun kan..hehehe…Rasa macam nak g shopping lagi la barang lain di YonHin nie..sebab barang-barang dia ada yang murah tau macam pemotong pizza tu…dah nak beli tapi pikir dua tiga kali…bukan selalu guna…tapi hati nie dah dok tak senang..dok nampak je roda pemotong pizza tu…Sabtu nie nak “kecek” mak lah beli roda pemotong tu..hehehe..

 

pssst : tak sabar rasa nya nak rasmikan loyang LOVE nie…

9 comments:

syapex said... [Reply]

salam....

kalau p yonhin mcm2 nk bli...
niat nk beli benda lain, tp amek benda lain...
huhuhuu...

Hafizah Mohamad said... [Reply]

salam...kalau kedai tu dekat boleh jugak singgah...huhuhu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@syapex wslm..tau xpe..selalu mcm tu kalau g bakery...actly, rabu tu 1st time masuk YonHin bila tengok loyang murah tu yang rembat...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Hafizah Mohamad wslm...kak fizah..YonHin nie betul2 dalam pekan kangar..depan aneka..

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

kak...nk kek karemelllllll

Lydia Miza said... [Reply]

Buat puding pun lawa gak ni

kiera'sakura said... [Reply]

dia ada buat diskaun kot. sebab bukan salah tag harga kan hihihi. cantik kan kak. buat kek pakai loyang nie.

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

memang obses memasak kakakecik ni kan?? pantang je tengok barang2 dapur :D

onie said... [Reply]

loyang pun mahai dah kan......